Vanilla Twilight

The stars lean down to kiss you
And I lie awake and miss you
Pour me a heavy dose of atmosphere

'Cause I'll doze off safe and soundly
But I'll miss your arms around me
I'd send a postcard to you, dear
'Cause I wish you were here

I'll watch the night turn light-blue
But it's not the same without you
Because it takes two to whisper quietly

The silence isn't so bad
'Til I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly

I'll find repose in new ways
Though I haven't slept in two days
'Cause cold nostalgia
Chills me to the bone

But drenched in vanilla twilight
I'll sit on the front porch all night
Waist-deep in thought because
When I think of you I don't feel so alone

I don't feel so alone, I don't feel so alone

As many times as I blink
I'll think of you tonight
I'll think of you tonight

When violet eyes get brighter
And heavy wings grow lighter
I'll taste the sky and feel alive again

And I'll forget the world that I knew
But I swear I won't forget you
Oh, if my voice could reach
Back through the past
I'd whisper in your ear
Oh darling, I wish you were here





精简下来的星星吻你
和我躺在清醒和想念你
我倒了大剂量的气氛

'原因我会打瞌睡的安全和稳健
但我会想念你我身边的武器
我想发送明信片给你,亲爱的
'原因我希望你在这里

我会看夜间变成淡蓝色
但它不一样没有你
因为需要两至悄悄耳语

沉默,并没有那么糟糕
'直到我看我的手,伤心
'使我的手指之间的空间
如果你是正确的配合得非常完美

我会找到新的方法安息
虽然我没有睡在两天
'冷怀旧的原因
我发冷骨

但在香草湿透黄昏
我坐在门廊前一夜
腰围在沉思,因为
当我想到你,我不觉得如此孤独

我不觉得自己是那么孤独,我不觉得如此孤独

正如我多次闪烁
我会想你今晚
我会想你今晚

当紫眼睛变得明亮
和沉重的翅膀增长打火机
我将品尝天空,又觉得活着

我会忘记世界,我就知道
但我发誓我不会忘记你们
哦,如果我的声音可以达到
通过回到过去
我在你的耳朵低声
哦亲爱的,我希望你在这里